۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

شهادت «سید حسن نصرالله» وحدت جبهه مقاومت را مستحکم‌تر کرد

شهادت «سید حسن نصرالله» وحدت جبهه مقاومت را مستحکم‌تر کرد

اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر انتقام سخت از رژیم سفاک اسرائیل اظهار کرد: شهادت «سید حسن نصرالله» وحدت و اقتدار جبهه مقاومت را مستحکم‌تر کرد.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روح پاک و قدسی عبد صالح خدا، سلاله رسول الله، شیعه راستین، پرورش یافته مکتب جهادی روح‌الله «حاج سیدحسن نصرالله» پس از عمری بابرکت در تحصیل معارف الهی و ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) و تربیت مجاهدان بی نظیر، به ملکوت اعلا پیوست و در جوار شهیدان بزرگ تاریخ، آرامش ابدی یافت.

وی با تاکید بر انتقام سخت از عاملان این جنایت افزود: آمریکا و اسرائیل بدانند همان گونه که با شهادت «حاج قاسم» و «ابومهدی»، «سیدعباس موسوی» و «اسماعیل هنیه»، خللی در جبهه مقتدر مقاومت ایجاد نشد، با شهادت «سیدحسن نصرالله»، همرزمان غیور آنها با وحدت و اقتدار بیشتر، در برابر استکبار جهانی قد علم خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: با مدد الهی و رهبری ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» به زودی شجره خبیثه صهیونیسم را از ریشه برکنده و در هم خواهد کوبید.

حجت الاسلام جعفرزاده ادامه داد: شهادت برای مردان خدا آزادی از بند دنیا و رسیدن به لقاءالله است، ولی برای دشمنان خدا مرگ، بسیار سخت است و این روزها جهان شاهد جان کندن رژیم نامشروع صهیونی و دولت تروریست آمریکا است و انتقام سخت نزدیک است.

وی در پایان تاکید کرد: انشاالله خون پاک این علمدار مقاومت، پیشران طوفان الاقصی‌ها و وعده‌های صادق خواهد بود که زوال محتوم رژیم خبیث صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

کد خبر 6242013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha